Selecteer een pagina

Inbound projecten

De voordelen van onze klantenservice

N

Goed klantcontact zorgt voor meer tevreden klanten en dat resulteert in meer omzet

N

Altijd bereikbaar, maar alleen betalen bij daadwerkelijk gebruik.

N

Professionele en deskundige medewerkers, maar niet de kosten van een volledige eigen bezetting aan uw kant.

Een flexibele klantenservice voor groeiende bedrijven

De vorm van klantenservice die wij aanbieden, groeit mee met uw bedrijf. Zo kunt u zeven dagen per week bereikbaar zijn voor klanten, zonder hoge investeringen. Wij bieden u zowel ‘blended’ agents die hun kennis inzetten voor enkele opdrachtgevers als ‘dedicated’ agents die twaalf uur per dag alleen voor uw merk aan het werk zijn en alles wat daar tussen in zit. De juiste vorm is afhankelijk van het aantal klantcontacten en de wensen die u heeft.

Internationaal & Multichannel klantenservice

Groeit uw onderneming en heeft uw organisatie internationale ambities? Ook in dat geval zorgt Contact-Plus dat u zich volledig kunt focussen op uw eigen business. Of uw organisatie nu nationaal of internationaal groeit, uw klantcontact is bij ons in goede handen. De juiste bezetting op ieder uur van de dag en de beste klantenservice. Dat regelen wij.

Samen succesvol in klantenservice

Optimaal klantcontact verzorgen we samen met u. Wij doen het werk, maar we managen samen. Transparant en toegankelijk. Daarom krijgt u toegang tot uw eigen omgeving, waarbij onze online software u 100% inzicht geeft in wat we voor uw klanten hebben betekend. Gesprekken kunnen worden teruggeluisterd, worden gecontroleerd en beoordeeld.

Nieuwsgierig naar de mogelijkheden van een professionele klantenservice voor uw organisatie? Onze collega’s staan u graag te woord over de specifieke mogelijkheden van het uitbesteden van het klantencontact.

Outbound projecten

Outbound opdrachten met als doel:

N

Meer leads

N

Meer conversies

N

Nieuwe klanten werven of het behouden en onderhouden van uw bestaande relaties

Professionele marktbenadering

Hoe u uw doelen wenst te bereiken bepaalt u zelf. Laat ons u adviseren bij uw plan van aanpak. Onze ervaren acquisiteurs, in eigen vaste dienst, verzorgen de telefonische klantenwerving namens uw organisatie.

Naar uw potentiële klanten stellen zij zich beleefd, geduldig en begripvol op. Hiernaast zijn zij op de juiste momenten in het telefoongesprek, commercieel en doortastend. Zij kennen het belang van een uitgekiende balans en weten op basis van een heldere dialoog hun gesprekspartner te overtuigen van uw organisatie en diensten.

Business to Business – klantenwerving

Voor onze dienstverlening richten wij ons op opdrachtgevers die actief zijn op de zakelijke markt. Onze telemarketeers zijn het bij hun klantenwerving gewend om te spreken op management, directieniveau, eenmanszaken en het MKB segment.

Disciplines Telemarketing

Telemarketing kent verschillende disciplines om uw doelstellingen te bereiken, waaronder:

N

Cold calling

N

Direct sluiten van de deals

N

Inplannen van bezoekafspraken

N

Nabellen van mailinglijsten

N

Nabellen van leads

N

Acquisitie op uw eigen klantenbestand

N

Retentie

N

Upselling & Cross-selling

N

Het uitvoeren van KTO (Klanttevredenheidsonderzoek)